.: sYok.Org :

Monday, April 19, 2010

dont say that u r a lover if u r not a fighter

trick bf aku kali nie KANTOI...~!
smlm, tergerak ahti aku nk check msg2 dye,
dlm inbox juz ade name aku n sowg lelaki,
xpnah aku bkk msj dr kwn2 lelaki dye, tpsmlm...
terbongkar semua....

name lelaki, tp msj ngan pmpn...
siap tkr2 gbr, frust xdpt jupe, syg...
pe semua nie?
ble ditanye, lagi nk menipu...

dye kate, no 2 mzkol dye,
lps 2 dye kol blik, den bf bdk 2 mrh...
dye save no bdk pmpn 2 ats name bf dye... kate nye la..

aku pown hangin la...
sakit nye hati ble kite percaya dye, tp dye buat mcm nie....
aku kecewa sgt2...
smpai hari nie, aku msih ag fikir psl nie....

dye cube pjuk aku, tp xtw la..
hati nie rse cm da rumuk...
ntah la, lps setahun knl...
aku btul2 syg dye.... xckup ke slame nie aku syg dye..

xpe la, dye bleyh buat ape yg dye nk..
slagi aku syg dye.. aku akn tgu...

6 comments:

yasmin said...

ika..............npe x mntak clash?npe sggup tggu lagi ble dye wt cmtu?

RouchS said...

my suggestion is, tinggal kan jer la.. nak buat aper lagi.. ko xrugi aper2 pun kan? dats y i'm always asking u wat make him divorce his wife..

TeAqArH said...

alalala...sian kawan aku sowg ni...lelaki mmg xtaw nk menghargai..bila da kehilangan bru la dya sedar yg mana intan yg mana kaca...be strong gurl....

~ Ranjau ~ ^_^ said...

jgn kesiankan org lain kesiankan diri sendiri dulu.....kesian kkasih dan kesianlah ramai yg terperangkap akhir memakan diri sendiri....lihat apa yg berlaku di depan mata sendiri ....merana kerana membahagiakan org lain....pilih yg beriman dan beragama kerana dari siitulah lahir karahmatan kekayaan dan kebahagian dunia dan akhirat...jgn keliru dgn keadaan yg mengasyikan.... hidup masih panjang utk di perjuangkan......dan di lalui....

perawanis said...

yes...wtpe tngu? u still young and lovely.. many boys will come.. besides, once pnh wt doesnt mean xkn ulang.. if he relly love u, xkn terdetik pn dlm ht die nk men2 kn u.. even gn spe die kwn pn dia akan cite..tpi sb cnta die pda u blum spnh ht,dats y die leh poya2 gn othr gal.

Sha Lan said...

erm.. dat wat i think also... thnx everyone for ur advice...~!

Post a Comment