.: sYok.Org :

Sunday, May 2, 2010

Animal are fabulous...~!!!

I love animal damn much....~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
my mum pnah tnye...
klau korg ade dwit yg sgt byk....
ape korg nk bwat...?

kteorg xjwb pown soklan 2..
tp mak tlg jwb kn..
mst korg nk bli kucing byk2 kn...

YUP...~!! my mum was rite...
aku nk bli kucing byk2...
jge dye elok2... n treat them as they r my child...

                                    blacky : kucing family aku yg ke 3

my family xpecially my mum sgt obses ngan kucing..
she even talk to it like they are her daughter..
kdang2 kucing 2 dpt layanan yg lbeyh istimewa ag dr kteorg... *jelous*

i hope i will own my own cat o kitten so0n..
ye la.. along da ade kucing sndiri...
aku pown nk jgk...~!!!!


nie antara gbr kucing2 yg aku tgk kat LOVELY PETS smlm....



                                                                         long hair....

                                                   munckin : kucing kaki pendek

                                               domestic long hair *goin to buy dis*

                                                  xingt spesis ape.. but she's gorgeous

nape la dlm dunia nie ade org bleyh mkn kucing,
bunuh kucing..
xkesian ke tgk muke dyeorg yg sgt xb'salah??

love ur pets and care for them...~!!

0 comments:

Post a Comment